sreda, 3. avgust 2011

PIZZA SICILIANA (236)





SICILJANSKA PICA

50 dag moke, 20 g pivskega kvasa, 4 čebule, surov paradižnik, česen, bazilika, paprika, kakšen filet inčunov, sir.

Na testo, ki ste ga pripravili kot pri neapeljski pici, natresite 4 narezane in pražene1 čebule, paradižnik, zdrobljen česen, nasekljano baziliko, nasekljano papriko, kak nasekljan inčun. Povrh dajte še kakšno rezino sira. Pecite v pečici 15 – 20 minut in zabelite z oljem.
1 Glej str. 13 ''Praženje zelenjave''




1 komentar:

Mizi Margueron pravi ...

Svojemu bivšemu ljubezenskemu partnerju sem naredil, da se vrne k ljubezni in mi zaupa bolj kot kdaj koli prej. Vse življenje si nisem nikoli mislil, da bi urok za ljubezensko začaranost lahko vrnil mojega bivšega ljubimca Antona, dokler me prijatelj ni predstavil pravega uroka, preden sem se obrnil na nekaj urokov, da bi mi pomagali, a vedel sem, da bi mi lahko pomagali, so vsi zahtevali več denarja, dokler nisem sledite preprostim navodilom dr. igbinocia preko njegove osebne številke WhatsApp +12162022709 ali Viber +12066713285, lahko sem ga komuniciral in poklical ter dobil od njega takojšnjo pomoč, da bi obnovil ljubezen in srečo mojega zakona Drigbinovia. obnoviti izgubljeno ljubezen ali obnoviti prekinjeno razmerje in ločeni partner se lahko vrne k ljubezni je možno, ker mi deluje v roku 3 dni, moj bivši ljubimec me je poklical po telefonu, da se opravičim in trenutno živiva skupaj v ljubezni in sreči ti lahko dosežete tudi njegov e-poštni naslov na doctorigbinovia93@gmail.com Hvala Drigbinovia za njegove nadarjene moči hvala, ker ste si vzeli čas in prebrali moje pričevanje?