sobota, 6. april 2013

SMEHLJAJTE SE DRUGA DRUGI


SMEHLJAJTE SE DRUGA DRUGI

Pred časom je prišlo 40 profesorjev iz Združenih držav, in mislim, da je naša hiša takrat postala turistični dom, čeprav ne vem, če je to ena od stvari, ki jih je potrebno videti. Kakorkoli, oni so prišli in smo se pogovarjali. Eden od profesorjev me je vprašal: »Mati, prosim, povejte nam kaj, kar nam bo pomagalo, da spremenimo naša življenja, da bodo postala srečnejša.« In sem jim povedala: »Smehljajte se drug drugemu, vzemite si čas za druge, uživajte , ko ste skupaj.« Drugi me je vprašal: »Ste poročeni?« Seveda sem odgovorila: »Ne veste o čem govorite,« in rekla sem: »Da.« Včasih mi je težko smehljati se Jezusu. Zna biti zelo zahteven in to je živa realnost. Moramo pomagati drug drugemu – to potrebujemo.

Ni komentarjev: