sobota, 6. april 2013

PRINESITE KRISTUSOVO PRISOTNOST, KJERKOLI ŽE STE


PRINESITE KRISTUSOVO PRISOTNOST, KJERKOLI ŽE STE

Pred nekaj časa so v Kalkuto v našo hišo prišli ravnatelji različnih osnovnih in srednjih šol ter so mi rekli: »Mati, mi bi pustili dela, ki jih počnemo v šolah in prišli delat z vami.« Odvrnila sem jim: »To je za vas hudičeva skušnjava, saj če vas hudič lahko odstavi, potem bo sposoben pokvariti vse mlade. Samo vi jim lahko zagotavljate Kristusovo prisotnost. Samo vi jim lahko prinesete Kristusovo svetlobo. Samo vi lahko za njih živite radost ljubezni. Samo vi jih lahko naučite, kaj je čistost, kaj je poslušnost, kaj je življenje ljubezni za drugega. Ostanite torej, kjer ste – vendar odprite šole našim ubogim, da revne četrti ne bodo več revne. Odprite bolnišnice, našim ubogim in ne bo nobene potrebe, da bi delali za nas. Me bomo k vam pripeljale ljudi.« Mislim, da smo se odlično razumeli, in jaz sem bila presrečna, saj so se mnoge šole odprle za naše otroke. Mnoge bolnišnice so poskrbele za naše bolne, in sem jim rekla: »Zaprla bom vse domove za umirajoče, če boste sprejeli naše umirajoče uboge v vašo bolnišnico. Zaprla bom vse šole, ki jih imamo za otroke iz revnih četrti, če jih boste vi sprejeli.« Tako sedaj mnogi duhovniki in redovnice sprejemajo naše otroke in skrbijo, da se naši otroci ne počutijo izključeni, saj so te šole plačljive, so šole za premožne... Zaradi tega smo jim dale malo denarja, 50 centov v vašem denarju oziroma 1 rupija v našem, da so lahko plačali šolnino ter tako sedeli skupaj z otroci, ki so plačali 100 rupij. Ti mali, [ki] so plačali samo eno, pa je to pravzaprav tudi bila šolnina, saj so nekaj le plačali. To je zato tako zelo lepo, ker je ustvarilo čudovite občutke med otroci. Otroci ne vedo, in se bodo počasi zavedli, da so to revni otroci, njihovi bratje, njihove sestre. In tu je čudovito deljenje med otroci – čudovito. In kako? Ker so sestre razumele, da bodo postale Kristusova svetloba, in da bodo, s tem, ko bodo pripeljale te otroke skupaj, delile radost ljubezni. To je način, kako se zdaj mnoge sposobnosti izenačujejo, zaradi tega medsebojnega stika med fanti in dekleti.

Ni komentarjev: