sobota, 6. april 2013

KAR POČNETE VI, JAZ NE MOREM

KAR POČNETE VI, JAZ NE MOREM

Kar počnete vi, jaz ne morem, kar počnem jaz, pa ne morete početi vi, skupaj pa počnemo nekaj lepega za Boga in to je veličastnost Božje ljubezni do nas – da nam ponuja možnost, da postanemo sveti z deli ljubezni, ki jih počnemo, saj svetost ni razkošje za peščico. To je preprosta dolžnost za vas, za nas, tebe na položaju, na tvojem delu. Jaz in drugi, vsi mi pri delu v naših življenjih smo dali Bogu častno besedo... Morate vložiti ljubezen do Boga v živo delovanje. Ne samo, da moramo storiti, ampak da to radi storimo. Preko sebe, preko svojih rok delite tisto, kar Bog dokazuje svetu: Da On ljubi svet in da po vas še naprej daje Jezusa svetu. Po vas ... z delom, ki ga opravimo za gobavce, za umirajoče. Nikdar ne bom pozabila te čudovite priložnosti.
Ozrite se navzgor in glejte samo Jezusa in tam bo mir, radost, ljubezen, sicer bomo pregorele. Spoštujte globoko druga drugo, ne moremo spregledovati napak drugih – zato moramo Bogu dovoliti, da dopolnjujemo druga drugo. Kar ve imate, jaz nimam, [kar] jaz lahko storim, ve ne morete, skupaj pa lahko naredimo nekaj lepega za Boga. Če želimo sveto Družbo, moramo potrebovati druga drugo... Potrebujemo čisto srce, da bi videle Boga druga v drugi - da bi razkrivale druga drugi kaj? Da me Bog ljubi.

Ni komentarjev: