sobota, 6. april 2013

PRINAŠALKE BOŽJE LJUBEZNI


PRINAŠALKE BOŽJE LJUBEZNI

In zgodilo se je isto, ko smo šle v Jemen. Kot v vseh popolnoma muslimanskih državah, tudi v tej državi o Kristusu ni bilo sledi. Mnogo ljudi mi je povedalo: »Ne nosite križa, ne molite rožnega venca na cesti, vse skrijte.« Potem sem šla naravnost h guvernerju in sem mu rekla: »To je znak, zunanji znak, ampak je pa tudi znak, da Mu pripadam. To je rožni venec, s katerim molimo in če nas ne sprejmete takšnih kot smo, potem ni potrebe, da bi bile tu.« Možak je potem rekel: »V našo deželo ste prišle, da bi prinesle ljubezen. Ste prinašalke Božje ljubezni, pridite, kot ste, z vašim znakom, obdržite svoj znak, ne uničujte ničesar.« ... Sprašujem vas, ali smo to? Smo zares prinašalke, veje z Jezusove trte? Ve vodite ljudi h Kristusu, z deli ljubezni, z deli miru. Kot je vsako delo ljubezni delo miru, ne glede na to, kako majhno je, je delo miru. Ve vodite ljudi. Je vaša prisotnost med njimi plodna veja? Se lahko ozrejo navzgor in v vas vidijo Jezusa? Zato vas hočem, že od vsega začetka. Mislim, da se bom ponovila tisočkrat, vendar mi ni mar, ker čutim, da ste del mojega življenja. Kot naše sestre, smo si tako blizu in mi ni težko ponavljati. Če ne ljubimo drug drugega v naših domovih, če nismo nekaj posebnega druga drugi v naših domovih, v naših skupnostih, potem smo prevara pred Bogom, smo prevara pred angeli. Ljubezen se prične doma.


Ni komentarjev: