sobota, 6. april 2013

RESNIČNA BOŽJA LJUBEZEN


RESNIČNA BOŽJA LJUBEZEN

Poglejte, kako velik mož je, tako pomemben in tako vpliven in vendar nosi v sebi globoko in živo vero, resnično Božji ljubezen, ki se kaže v njegovih delih. Kar me je zares presenetilo je način, kako ravna s svojimi zaposlenimi. Nekoč sem obiskala njegovo tovarno v Bombayu, kjer zaposluje skoraj 3000 delavcev. Med njimi je začel s programom, s katerim so vsi prispevali nekaj, da smo nahranili ljudi v Asha Danu. Tja sem šla, da bi se zahvalila in na svoje presenečenje ugotovila, da je zaposlenih veliko invalidov. Prav zares me je tudi presenetilo, da je skoraj vse delavce poznal po imenu in je ob obhodu po tovarni, za vsakega našel kako besedo ali pohvalo. Ko sva se ustavila pri praznem delovnem mestu je povprašal, kako in kaj je z zaposleno. Ko je izvedel, da je nedavno umrla, je bil vznemirjen, ker mu nihče ni povedal. Bila je neka invalidka, ki jo je, kot je bilo videti, kar dobro poznal. Vidite sestre, tako velik človek, pa se mu vseeno ni zdelo za malo pozanimati se za ime posameznika in z nežno ljubeznijo opaziti, kdo manjka. To jaz imenujem ljubezen. Tako velik svetovljan, pa vendar ne prevelik, da ga ne bi zanimalo in da ne bi izvedel. Ni uporabljal veliko besed, se je pa spoznal na svoje delo in več ko se je pogovarjal in obračal na delavce, bolj sem bila presenečena. Obzirnost se pojavi, ko gre za pravo ljubezen. Nikdar ne bodite tako zaposlene, da ne bi mislile na druge. Včasih smo preveč obremenjene s seboj, da bi imele čas nasmehniti se drugim.


Ni komentarjev: