sobota, 6. april 2013

IZPRAZNITE SE SEBIČNOSTI IN NEISKRENOSTI


IZPRAZNITE SE SEBIČNOSTI IN NEISKRENOSTI

Nekoč je oče iz Katmanduja,[1] imel govor o Božji ljubezni do sveta in o tem, kakšna je Njegova veličina, da je poslal Svojega sina. Tako sem ga vprašala: »Jezus pravi, 'Ljubite drug drugega, kakor sem vas jaz ljubil,'[2] in rekel je tudi, 'kot je Oče ljubil Mene, jaz ljubim vas.'[3] Torej moramo mi, če želimo vedeti, kako ljubiti drug drugega, vedeti kako je Oče ljubil svojega Sina, zato te sprašujem: 'Kako je Oče ljubil Sina?'« Pogledal me je in rekel: »Mati, tvoje vprašanje je zelo lepo in logično, vendar ti nanj ne morem odgovoriti.« Nosimo ogromno odgovornost – ljubiti, kot je Oče ljubil sina – in nič manj. Če nimamo te ljubezni, potem je to prevara, zavajanje. Ne moremo zares ljubiti in služiti ubogim, če nimamo te Božje ljubezni v naših srcih. To bomo dosegli le, če se bomo izpraznili sebičnosti in neiskrenosti. Ta ljubezen se mora pričeti doma. Prosite Jezusa, naj vam da Svoje srce, da boste z njim ljubili.




[1] Glavno mesto Nepala.
[2] Prim. Jn 13,34.
[3] Prim. Jn 15,9.

Ni komentarjev: