sobota, 6. april 2013

MOLITVE MATERE TEREZIJE


Molitve matere Terezije


Moj Jezus, naredi z menoj karkoli hočeš – in kolikor časa hočeš, ne glede na moja občutja in bolečino. Sem samo tvoja. Vtisni trpljenje Tvojega Srca v mojo dušo in življenje.


Zaradi svobodne odločitve, moj Bog, in zaradi ljubezni do Tebe - želim ostati in izpolniti vso Tvojo sveto voljo glede mojega življenja. – Ne bom potočila niti ene solze – Čeprav bi trpela več kot zdaj – še zmeraj hočem izpolnjevati Tvojo sveto voljo. To je temna noč rojstva Družbe – moj Bog, daj mi poguma – da bom v tem trenutku stanovitno sledila Tvojemu klicu.


Ko pomivaš, pometaš – počenjaš karkoli – povej Jezusu, »Ljubim Te, Jezus. Karkoli bom počel danes, je namenjeno Zate, vsaka misel, vsaka beseda, vsako dejanje.«


Ohrani veselje, ljubezen do Jezusa v svojem srcu in Mu pogosto reci podnevi in ponoči: »Jezus v mojem srcu, verjamem v Tvojo nežno ljubezen do mene. Ljubim Te.«


Dragi Jezus, pomagaj razširiti Tvoj prijeten vonj, kamorkoli grem. Poplavi mojo dušo s Svojim duhom in življenjem. Popolnoma prežari in prevzemi moje celotno bitje, tako da bo moje življenje lahko le odsev Tvojega. Sveti skozi mene in bodi tako navzoč v meni, da bo lahko vsaka duša, ki jo srečam čutila Tvojo navzočnost v moji duši. Ko me pogledajo, naj ne vidijo več mene, ampak samo Jezusa! Ostani z menoj in tedaj bom začela sijati kot Ti siješ, sijati kot svetilnik za druge. Ta luč, o Jezus, bo vsa od Tebe; nič od nje ne bo mojega. Ta luč boš Ti, sijoč na ostale skozi mene. Naj te torej hvalim kot Ti je najljubše, s tem, da sijem na druge. Naj Te oznanjam brez pridiganja, ne z besedami, ampak z zgledom, s to močno silo, s privlačnim vplivom tega kar delam, z očitno polnostjo ljubezni, ki je v mojem srcu Zate.


Večni Oče, ponujam Ti Jezusa, Tvojega ljubljenega sina, in ponujam Ti mene z Njimi, vse v večjo slavo Tvojega imena in v dobro duš.


1) Veselje Jezusovega srca, napolni moje srce.
2) Usmiljenje Jezusovega srca, dotakni se mojega srca.
3) Ljubezen Jezusovega srca, vžgi moje srce.
4) Mir Jezusovega srca, okrepi moje srce.
5) Ponižnost Jezusovega srca, naredi moje srce skromno.
6) Svetost Jezusovega srca, posveti moje srce.
7) Čistost Jezusovega srca, očisti moje srce.


Jezus v mojem srcu, povečaj mojo vero,
okrepi mojo vero. Naj živim to vero
v živi, ponižni pokorščini.


Marija, mati Jezusa, bodi v tem trenutku naša Mati: varuj nas, vodi nas in ohrani nas blizu Jezusu.


Marija, mati Jezusa, bila si prva, ki si slišala Jezusov krik: »Žejen sem.« Dobro veš, kako resnično in globoko je Njegovo hrepenenje po meni in po ubogih. Jaz sem tvoja – celotna Družba je tvoja – sestre, bratje, očetje – tako tisti, ki delajo, kot tisti, ki molijo. Nauči me, da se iz obličja v obličje soočim z ljubeznijo srca križanega Jezusa. S tvojo pomočjo, mati Marija, bom poslušala Jezusovo žejo, ki bo zame Beseda življenja. Stoječ poleg tebe, Mu bom dala svojo ljubezen, in možnost, da me ljubi, in tako bom razlog tvojega veselja. Amen.


Tišina Jezusova srca, spregovori mi, okrepi me. Marija, moja mati, daj mi svoje srce tako lepo, tako čisto, tako brezmadežno, tako polno ljubezni in ponižnosti, da bom lahko sprejela Jezusa v kruhu življenja in Mu služila v tožni preobleki ubogih. Amen.


Gospod, ohrani jih zveste drug drugemu – v Tvoji ljubezni. Naj jih nič in nihče ne loči od Tvoje ljubezni in od medsebojne ljubezni - Naj bodo otroci – Tvoje darilo vsaki družini – vez ljubezni, edinosti, veselja in miru. Amen.


Jezus, v tišini svojega srca Te častim.

Kdo je Jezus zame?
Jezus je – Bog
Božji sin
Druga oseba Svete Trojice
Marijin sin,
Beseda, ki je meso postala
Jezus je – Beseda, ki jo govorim
Luč, ki jo prižgem
Življenje, ki ga živim
Ljubezen, s katero ljubim
Veselje, ki ga delim
Mir, ki ga dajem
Moč, ki jo uporabljam
lačni, ki jih nasičujem
nagi, ki jih oblačim
brezdomci, ki jih sprejemam
bolni, ki jih oskrbujem
otroci, ki jih učim
osamljeni, ki jih tolažim
nepriljubljeni, ki jih sprejemam
duševno bolni, s katerimi prijateljujem
Jezus je – nemočni – ki jim pomagam
klošar – ki ga sprejmem
gobavec – ki ga umijem
pijanec – ki ga vodim
Kruh življenja – ki ga zaužijem
Daritev – ki jo ponujam
Križ – ki ga nosim
bolečina – ki jo prenašam
molitev – ki jo molim
osamljenost – ki sem je deležna
bolezen – ki jo sprejemam
Jezus je – moj Bog
moj Gospod
moj ženin
moje vse
moje vse v vsem
moj dragoceni
moj edini
Jezus je Ta, ki Ga ljubim – komur pripadam in od kogar me nič ne bo ločilo – On je moj – jaz sem Njegova.


Slava Bogu Očetu, ki me je ustvaril – ker me je ljubil.
Slava Jezusu Kristusu, ki je umrl zame – ker me je ljubil.
Slava Svetemu Duhu, ki živi v meni – ker me ljubi. 

Ni komentarjev: