sobota, 28. november 2015
PODJETNIŠTVO IN DUHOVNOST – MOST MED ETIKO, SOLJUDMI IN KONKURENČNOSTJO? 2. DEL (delovno gradivo)
(58:15) Nekateri uspešni poslovneži že dobro poznajo kvalitete, s katerimi povezujejo podjetništvo in vsakdanje življenje v harmonično celoto. V nekaterih podjetjih se že uvajajo različne sprostitvene metode, meditacije, vedno bolj se poudarja poslovna etika, trajnostni odnos do okolja, skrb za zdravje, kreativne metode reševanja izzivov. Vse to izraža prebujeno duhovno komponento. V nasprotju z izkoriščevalskim sistemom, ki temelji na lastnem interesu posameznika, razvoj v ustvarjalno družbo zahteva varno okolje, podporo in pravičnejšo porazdelitev dobrin. Čeprav nosi danes beseda duhovnost različne prizvoke je njeno bistvo preprosto. Notranje ravnovesje, sočutje in delati v dobro skupnosti. Gre za dimenzijo človeka, ki svoje kvalitete črpa iz etike, vrednot, integritete in samodiscipline. Vedno bolj ugotavljamo, da je duhovna komponenta neločljivi del vsakega posameznika – lahko na tak način duhovnost postane tudi neločljiv del podjetništva? V pogovoru so sodelovali: – mag. Sonja Klopčič, direktorica za razvoj kompetenc v skupini Trimo; – mag. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila in predsednik Združenja Manager; – mag. Violeta Bulc, ustanoviteljica in direktorica podjetja Vibacom; – Barbara Cukjati, executive coach, Infekta; – Zoran Mihajlović, direktor Studia 12; – mag. Robert Ličen, strokovnjak za menedžment sprememb, Profit plus. Pogovor je vodila Andreja Cepuš. Vljudno vabljeni k ogledu drugega dela pogovora.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar