sobota, 28. november 2015
PODJETNIŠTVO IN DUHOVNOST – MOST MED ETIKO, SOLJUDMI IN KONKURENČNOSTJO? 1. DEL (delovno gradivo)
(54:52) Kaj ima duhovnost s podjetništvom? Veliko podjetnikov se skozi razvoj podjetja sreča z osebnim razvojem in se pri tem še toliko bolj zave vrednosti življenja, svojih potencialov, iskrenih medčloveških odnosov, pomena povezanosti s sodelavci, širšo skupnostjo in naravo. Vedno bolj ugotavljamo, da je duhovna komponenta neločljivi del vsakega posameznika – lahko na tak način duhovnost postane tudi neločljiv del podjetništva? Je torej lahko podjetništvo duhovno, hkrati pa še vedno konkurenčno in poslovno uspešno? Lahko iščemo nove rešitve za obstoječo gospodarsko situacijo v prebujanju duhovne komponente v podjetjih, v združevanju različnih polov in iskanju novih načinov sodelovanja? V pogovoru so sodelovali: – mag. Sonja Klopčič, direktorica za razvoj kompetenc v skupini Trimo; – mag. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila in predsednik Združenja Manager; – mag. Violeta Bulc, ustanoviteljica in direktorica podjetja Vibacom; – Barbara Cukjati, executive coach, Infekta; – Zoran Mihajlović, direktor Studia 12; – mag. Robert Ličen, strokovnjak za menedžment sprememb, Profit plus. Pogovor je vodila Andreja Cepuš. Vljudno vabljeni k ogledu prvega dela pogovora.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar