nedelja, 24. marec 2013

PAPEŽ FRANČIŠEK IN OTROCI


Pred nekaj dnevi sem krstil sedem otrok ene same žene, uboge vdove, ki je služkinja, imela pa jih je z dvema moškima. Srečal sem jo lansko leto ob prazniku sv. Kajetana. Rekla mi je: »Oče, v smrtnem grehu sem; sedem otrok imam in jih nisem dala krstiti.« To pa zato, ker ni imela denarja, da bi povabila botre od daleč, ali plačala slovesnost, saj mora kar naprej delati … Predlagal sem ji, da se vidiva in o tem pogovoriva. Slišala sva se po telefonu in potem me je obiskala. Rekla mi je, da ji ni nikoli uspelo poiskati in zbrati vseh botrov … Na koncu sem ji rekel: naredimo z dvema botroma za vse. Zbrali so se pri meni in po kratki katehezi sem jih krstil v nadškofijski kapeli. Po slovesnosti smo pripravili skromno pogostitev, kokakolo in obložene kruhke. Rekla mi je: »Oče, ne morem verjeti, pomagali ste mi, da se počutim pomembno.« Odgovoril sem ji: »Gospa, kaj imam jaz pri tem? Jezus vas je naredil pomembno.« 
(leta 2009)

Ni komentarjev: