ponedeljek, 4. marec 2013

DOŽIVETJE (MD)


Vam moram napisat eno doživetje, ki se nama je zgodilo v sredo s Tino. Šibali sva k maši ob 16h k Frančiškanom in ker se nama je mudilo, sem avto pustila v garažni hiši pod Kongresnim trgom. Po maši sva se vrnili tja in jaz sem se napotila proti plačilnemu avtomatu, da plačam parkirnino. Tam zraven je stal en klošar in prodajal Kralje ulice. Lepo je prosil, če kupim en izvod, češ da je na naslovnici on. Ker sem plačevala, sem vedela, da imam tisti euro za en izvod časopisa. A nisem mu ga želela dati samo zato, ker je vedel, da imam denar. Takoj sem prepoznala v njem Zapuščenega, ki me prosi za en evro in tako sem kupila revijo.
Ko sem kasneje sedela v avtu in jo prelistala, sem na eni od strani zagledala nikogar drugega kot naša gens - Tineta in Blaža! Mi je bil prav odgovor na mojo ljubezen!

Spodaj je ta članek, da vidite, kako slaven postaneš, ko se daruješ za druge :)
Ana



Ni komentarjev: