sreda, 26. avgust 2015

NAGOVOR NA PROTESTU ODBORA 2014 NA POVABILO ALEŠA PRIMCA





VIR: https://www.youtube.com/watch?v=viuQkGHn1Ek
od 34:55 do 41:30.

Spiker: Danes je med nami več prvakov. Zdaj na oder kličem Blaža Batagelja, evropskega prvaka v igranju na diatonično harmoniko.

Blaž: Lepo pozdravljeni vsi. Za danes sem pripravil en venček narodnih. Je malo bolj umetniško narejen. Ne mi zameriti: prva je bolj udarna, zato ker sem večino svojega, ... zdaj sem eno leto kaplan v Tolminu, duhovnik, večino svoje mladosti sem pa igral za partizane, tako da je ta bolj udarna. (smeh) ... ne po svoji volji, ampak zaradi enih poznanstev. Vesel sem, da poznam Aleša Primca. En aplavz. (aplavz) Zato ker zmeraj občudujem, kako on spoštljivo govori, čeprav vidim, da se dosti premaguje, ker časi so taki da... samo se mi zdi, da je ljubezen edina, ki pelje na pot sprave. Potem: skupaj z Janezom Janšo sva prestajala hude muke, ker sem julija, malo potem, ko je on šel v zapor, dobil zastrupitev krvi, ko sem bil na skavtskem taboru in potem se preležal v bolnici dva meseca, tri mesece potem še en virus, tako da šele konec novembra, 25. novembra sem imel zadnji dan bolniške. In sem daroval to bolečino prav tuki za vse nas, predvsem pa (pogledam Janeza Janšo) Vašo družino, za vse muke, ki ste jih prestal. In, ne vem, da bi zmagala prav res pravica in ena zdrava kmečka pamet. (aplavz) Tako. Druga pesem je Al me boš kaj rada imela. Meni se zdi, da ... saj sem rekel, ljubezen, tudi če so ljubezenske pesmi in pijanske naše slovenske narodne, ampak je le ljubezen in tudi spoštovanje v zakonu med zakonci osnova, ... in družina in vse te stvari, tako da res: Bog vas živi še naprej, Bog vas blagoslovi, vas blagoslavljaj. Hvala Bogu, da ščitimo družino. Jutri je sveti večer. Polno miru, blagoslova, luči naj bo v vaših družinah!

Ljudje: (alpavz) Hvala. Hvala. Hvala. ... Naj gre iz tvojih ust v Božja ušesa.

(venček narodnih - umetniška izvedba, avtor Blaž)

Blaž: In jaz upam, da res sprava bo. Lansko leto, ko sem prišel v Tolmin kot kaplan je enemu policaju raznesla bomba iz prve svetovne vojne roko. In sem nastopil potem na dobrodelnem koncertu kot solist na klarinetu s policijskim orkestrom. In se mi zdi, da ne smemo gledati kdo je: al eden veren, al eden ni veren, ... Druži nas ljubezen, druži nas srce, druži nas resnica in moramo pomagati drug drugemu.

Ljudje: Tako je... (aplavz)

Ni komentarjev: