četrtek, 29. junij 2017

29. JUNIJ

ŽIVETI V DUHU: MOLITEV IN MISLI NA BOGA

Nek mož je prejokal vse noči in klical: "O, Bog!"
dokler njegova usta niso postala sladka od
ponavljanja Njegovega imena. "In zdaj, ti, blebetač,"
se oglasi hudič, "zakaj se tvojim silnim in cmeravim
klicem Bog ne javi vsaj z besedo 'Tukaj sem.'? Niti
en sam odgovor ni prišel s prestola. Do kdaj boš še
ponavljal to jalovo rotenje?"
Z zlomljenim srcem je mož zaspal. V sanjah je slišal 
Božji Glas: "Tvoj klic k Bogu je hkrati moj odgovor
'Tukaj sem!'. Tvoja goreča prošnja je moje sporočilo
in vsa tvoja prizadevanja, da me dosežeš, so moje
roke pred tvojimi nogami, ki ti rahljajo spone in te
privedejo spet k meni.
Tvoja ljubezen in strah sta zanki, s katerima
zadrgneš mojo milost! Na vsak tvoj klic: 'O, moj
Gospod!', ti najmanj tisočkrat odgovorim: 'Tukaj
sem!'"
(18o)

Ni komentarjev: