nedelja, 7. julij 2013

NEDELJA, 7. JULIJA 2013

Punce so spale ločeno v skupni sobi v kleti, sam pa sem dobil sobo v cerkvi nad korom, skoraj v zvoniku. Ko sem vstal, smo s sestrami spravili stvari, ki smo jih za otroke in za kuhinjo prinesli in jih razporedili. Punce so takrat še pridno spale, a vstale že za zajtrk. Drugi Blaž misijonske odprave pa se nam je pridružil šele pri sveti maši ob 10h, ki smo jo obhajali v bolgarščini. Prejšnji dan je z mano naredil eno in skupaj z mano zmolil brevir po maši, ki smo jo imeli pol ure pred polnoči po bolgarski uri. Tako sva ob 2h končala molitev brevirja, ki mi je prejšnji dan zaradi celodnevne vožnje in pakiranja v Sofiji ostala za molit. Ta dan je bil torej poseben, saj smo prvič izkusili bolgarski jezik. Pri sveti maši sem bil, zraven pa med evharistično molitvijo sledil iz angleškega misala. Po maši sem podelil vsem ljudem tukaj svoj novomašni blagoslov in novomašne podobice v angleščini. Sledilo je kosilo ob 11 45h, po kosilu pa koncert pihalnega orkestra iz Poljske skupaj z mažoretkami. Po tem koncertu so punce odšle v mesto, ta mlajši Blaž je odšel v svojo sobo malce počit, sam pa sem odšel uštimat internet, saj računalnik ni zaznal rutarja in sem ga moral ročno vstaviti. Ob 15h smo imeli sestanek s sestrami, kjer smo izvedeli njihova imena. Tukaj z nami v teh dneh so štiri sestre, ena je v Albaniji na duhovnih vajah in je ne bomo srečali. Tri sestre so Indijke, ena je Poljakinja. Ta poljska sestra je v tej skupnosti šele drugi mesec. Ko smo se drug drugemu predstavili, se pogovorili in načrtovali program za ta teden, smo začeli z vajo za jutrišnji program z otroci. Naštudirali smo pesmi za jutri. Nato smo ...


SLIKE:























































































































































Ni komentarjev: