četrtek, 9. maj 2013

VZEMI SRCE MOJE, VZEMI GA, MOJ BOG



V
zemi srce moje, vzemi ga, moj Bog,
vžgi v moji duši ogenj svoj, Gospod.
Naj vse moje bitje diha za te,
moj Gospodar, moj Kralj, ljubim te.

I
zvir življenja, ljubezni, miru,
glej, k tebi vpijem dneve in noči.
Ti me vodi in podpiraj me,
edini, dobri, izpolni me.
  
Z
la zahrbtnega, Gospod, me varuj,
veri in delom mojim gospoduj.
Če tema zakrije pa pogled mi kdaj,
sij skozi noč in luč mi svojo daj.

I
zvir življenja, ljubezni, miru,
glej, k tebi vpijem dneve in noči.
Ti me vodi in podpiraj me,
edini, dobri, izpolni me.

G
lej, že vstaja zarja novega dne,
sinje nebo prelestno sveti se.
Jezus se pripravlja, nič ne tožimo,
v slavi bo prišel, glave dvignimo.

I
zvir življenja, ljubezni, miru,
glej, k tebi vpijem dneve in noči.
Ti me vodi in podpiraj me,
edini, dobri, izpolni me.

Ni komentarjev: