sreda, 12. september 2012

ŠESTI KORAK - OBLETNICE (INDIJA 2007)

5. OBLETNICA NAŠEGA MISIJONA V INDIJI
NEDELJA & PONEDELJEK, 9-10.9.2012


Zbiranje po maši pred cerkvijo Svetega Jožefa

Praznovanje Darjinega rojstnega dneva. :) Priprava za rezanje poročne torte =) vsekakor!


Vsak je prinesel nekaj s seboj od doma in tako se je miza kmalu napolnila.

Začetek kosila.

Popoldne pred odhodom Sibile še skupna slika.

Malce bolj od blizu...

... pa malce bolj od daleč. ZA SPOMIN!


Hvala vsakemu od vas za nepozabna dneva skupnega druženja po petih letih odkar smo misijonarili po Indiji:

Hvala tebi Marko za smeh, ki si ga privabil na naše obraze ob pripovedovanju tvojih dogodivščin.
Hvala tebi Mitja za zgled delavnega in poštenega človeka, ki ga je lepo imeti za prijatelja.
Hvala tebi Marija, ker Bog preko tebe, pošilja zame zanimive stvari.
Hvala tebi Mira za tvoje jasne misli, ki vedno pomagajo najti pravo pot.
Hvala tebi Klara predvsem za tvojo iskrenost v odnosu, za razigranost in svežino, ki jo prinašaš.
Hvala tebi Sibila, saj nas s svojo skavtsko zrelostjo in razsodnostjo vse bogatiš.
Hvala tebi Ksenija za duha prostovoljstva, preprostosti, ki ga prinašaš v odnos. Si mi kot rodna sestra.
Hvala tebi Darja za tvojo enkratnost, navdušenost, gorečnost, skratka tvoja čustva, s katerimi vsakokrat navdušiš tudi nas.



Hvala tudi tistim, ki vas sicer ni bilo. Čeprav se nismo videli že dlje časa, spomin na vas ne bo zbledel:

Hvala Maša za tvoj čut do sočloveka v stiski, za tvojo odločitev pri izbiri poklica, da tako stojiš ob strani tistim, ki so tvoje materinske ljubezni najbolj potrebni - invalidi in duševno prizadeti. Za take kot si ti, je v nebesih posebno mesto.
Hvala tebi Nejc za tvojo razigranost s harmoniko in plesom, hkrati pa za tvojo odgovornost, s katero si mi za zgled. Za praktičnost, iznajdljivost in pripravljenost za pomoč v vsakodnevnih kmečkih opravilih predvsem pri vas doma. Vsako leto za praznik svetega Jožefa, varuha Svete Družine, mi v spomin prideta ti in Mitja. Hvala za poštenost in delavnost.
Hvala tebi Špela, za vse pogovore, ki sva jih imela, za vso zaupanje in krhkost, ki ti je ni sram pokazati, in mi je pomagala, da sem tudi sam spoznal svojo. Hvala ti, da nisi obupala ob meni, ko je bilo najtežje. Nikoli ne bom pozabil leta iz Indije v Ljubljano.
Hvala tebi Andreja za konkretno ljubezen. Spomnim se, da si vzela klarinet in mi ga prinesla v Indijo, ko si šla malce kasneje kot mi na pot.
Hvala tebi Jana za skupne teke na Golovec in pogovore. V tebi sem odkril osebo, ki je polna energije, vedno novih idej in silne volje do življenja.



Hvala vsem za molitveno navezo in upam, da če ne prej, se srečamo skupaj spet v nebesih. Tega si močno želim. Drugače pa, Marko, pusti si brado, nas boš vse potegnil gor (saj se spomniš dogodka po večerji v nedeljo, ko si revežu plačal tortilijo. :) )

Ni komentarjev: