sobota, 11. januar 2003

34 E MI LA DONNA BIONDA (Canto popolare italiano)





E mi la donna bionda la voio no.
tutti i veci ghe fan la ronda
e mi la donna bionda
tutti i veci ghe fan la ronda
e mi la donna bionda la voio no.
E mi la donna mora la voio no.
donna mora l'è traditora
e mi la donna mora
donna mora l'è traditora
e mi la donna mora la voio no.
E mi la donna rossa la voio no

all'inverno le vien la giossa
e mi la donna rossa 

all'inverno le vien la giossa
e mi la donna rossa la voio no.
E mi la donna riccia la voio no.
sotto i ricci la ga i capricci,
e mi la donna riccia
sotto i ricci la ga i capricci
e mi la donna riccia la voio no.
E mi la donna grassa la voio no.
tutta quanta la te sconquassa,
e mi la donna grassa
tutta quanta la te sconquassa
e mi la donna grassa la voio no.
E mi la donna secca la voio no. 

pesa come una bistecca
e mi la donna secca
pesa come una bistecca
e mi la donna secca la voio no.
E mi la donna bella la voio sì.
la ga i oci che par na stella,
e mi la donna bella
la gh'ha i oci che par na stella,
e mi la donna bella la voio sì.

Ni komentarjev: