ponedeljek, 16. januar 2017

16. JANUAR

BOŽANSKI DOTIK: POSTATI LJUBIMEC BOGA

Mar nisem rekel, da me ne zapusti, saj sem tvoj
prijatelj? Živiš v prividu ničnosti, a jaz sem praizvir
Življenja! Četudi negotov, boš ločen v jezi in nemiru
taval tisoč let, a našel me boš, ker sem tvoj dom in
tvoj resnični Cilj!

Mar nisem rekel: "Naj te izmišljen svet ne zaslepi!"
Saj jaz urejam tvoj minljivi dom,
vsa tvoja zadovoljstva!

Mar nisem rekel: "Le majhna riba si in jaz sem
ocean." Naj te skušnjava ne naplavi,
jaz sem Kristalno morje!

Mar nisem rekel: "Pozoren bodi, ne pusti se ujeti v
past!" K meni pridi, saj krila tvoja sem
in Moč tvojega letenja!

Mar nisem rekel: "Oropan boš, zavržen in otrpel v
hladu!" Jaz pa sem ogenj,
plamen in toplota hrepenenja v tebi!

Mar nisem rekel: "Slaba družba le pokvari tvoj
značaj, pozabil boš, da jaz sem vir kreposti
in tvoja čistost!"

Mar nisem rekel: "Predaj se mi, ne dvomi vame!"
Vzdržujem vse svetove brez ukazov, sem Stvarnik.

Če tvoje srce je luč, prepusti mu, da vodi te na pravo
pot, ko boš dovolj pobožen, boš vedel, da sem tvoj
Gospod!
(o16)

Ni komentarjev: