četrtek, 15. avgust 2013

FOTOREPORTAŽA IZ MISIJONA V BOLGARIJI

PRVI DAN: Srbija - Beograd - sveta maša, nastanitev, druženje, zvečer pa ostali gredo po mestu (cerkev sv. Saba in podobno), jaz pa se zrušim v posteljo, saj sem utrujen od vožnje kombija, pa tudi od obiskov in ponovomašnih dolžnosti, ko sem štiri dni po novi maši obiskal starejše duhovnike naše škofije, ki niso mogli priti na novo mašo, obiskal in maševal pri redovnicah kontemplativkah (klarisah v Turnišču, Dolnicah, Nazarjah ter karmeličankah v Mirni Peči in Sori), obiskal bolnike v župniji, pošiljal duhovnikom, ki niso mogli na novo mašo, knjigo, ki sem jo prevedel: Kjer je ljubezen, tam je Bog, imel ponovitve novih maš v Vrtovinu, Skriljah in zahvalno mašo v Kamnjah, potem še druženje v ponedeljek zvečer pri nas doma, udeležba na pogrebu mojega profesorja in prijatelja Jožeta Štupnikarja na Žalah, zbiranje stvari za misijon (barvice, kemične svinčnike, šolske potrebščine, balončke, žoge, razne družabne igre, plišaste igrače, ...), obisk in obhajanje bolnikov naše župnije, ki so pred novo mašo molili zame in darovali trpljenje, ... Zanimivo: potrebno je bilo priti v Beograd, da sem se lahko naspal. :)































































































































































































































































Ni komentarjev: