torek, 8. avgust 2017

8. AVGUST

ŽIVETI V DUHU: IZOGIBANJE PASTEM

Miška prime s šapico, kot beduin, kamelo za 
povodec in jo vleče. Kamela sledi povodcu iz
navade, a miška kot heroj žari in misli, da ona vodi
veliko žival. Te zmotne misli prizadenejo kamelo, da
zagodrnja: "Kar hodi in uživaj, boš že spoznala!"
Prav kmalu miš zastane nemočna na bregu divje
reke. "Čez drn in strn sva družno hodili," ji sladko
reče kamela, "zakaj stojiš? Je kaj narobe? Naprej
junaško, le prebredi reko! Moja vodnica si, moj
vodja, zakaj se obotavljaš na sredi najine poti!"
"Ampak to je deroča in globoka reka," izdahne
miška, "jaz se bojim, soborka moja, da utonem."
"Dovoli, da preverim, kako globoka je ta reka" in
hitro stopi vanjo. "Voda mi sega komaj do kolen",
zakliče radostno kamela. "Mar si slepa, le kaj te je
skrbelo? Zakaj si izgubila glavo?"
"Ta voda tebi je kot mravlja, za mene pa je zmaj,"
zakliče miška, "razlike med koleni so velike. Kaj
duhovičiš, da tebi voda sega do kolen, če meni je
čez glavo!"
"Razmisli, kdo zdaj duhoviči," reče kamela, "če
nočeš priklicati nadse moje jeze. Primerjaj s sebi se
enakimi, saj miški res ni dano, da se pajdaši z nami,
kamelami."
"Res mi je žal," odvrne miška, "a spravi me čez reko,
za Božjo voljo, čez to grozno vodo!"
Kameli se miška zasmili in reče: "Skoči in sedi mi na
grbo. Prepusti se, zaupaj mi in se ne boj, saj takih,
kot si ti, lahko na tisoče prenesem."
Če nisi kralj, bodi preprost podložnik! Če nisi
kapitan, ne vodi ladje! Če nisi prerok, lahko slediš
prerokom, ki te popeljejo od čutnega k duhovnemu
kraljestvu! Če nisi Božji sel niti Njegov govornik, bodi
uho!
(22o)

Ni komentarjev: