sobota, 8. julij 2017

8. JULIJ

ŽIVETI V DUHU: MOLITEV IN MISLI NA BOGA

Mojzes je med hojo zaslišal pastirja moliti, kako se je
ponujal za služabnika, da bi Bogu čistil sobo, česal
lase, pral noge in obleko, prinašal hrano in poljubljal
roko. Mojzes pokara pastirja, rekoč: "Bog pač ne
potrebuje teh uslug od tebe!"
Pastir si obupan raztrga obleko in se odpravi v
puščavo.
Še tisto noč se Bog prikaže Mojzesu in ga opomni:
"Ločil si mojega služabnika od mene. Čaščenja
nisem ukazal v svoje dobro, le iz prijaznosti do vseh,
ki bi Mi radi služili. Njihovo čaščenje mene res ne
poveliča, a njihova nagrada je čistost in sijaj. Na vse
besede, ki jih izgovarjajo, nisem pozoren, pomembni
so mi njihov duh in čustva. V njihova srca se
zastrmim in vidim, ali res ljubijo. Srce je bistvo.
Gorečnost, ogenj hočem! Plamen ljubezni naj
razžari vašo dušo, vse misli in besede naj zgorijo!"
(189)

Ni komentarjev: