Strani
▼
ponedeljek, 16. november 2015
MREŽA NVO – VID: CROWDSOURCING (delovno gradivo)
Crowdsourcing je vrsta aktivnosti, ki povezuje anonimno množico ljudi, ki se prostovoljno vključi v reševanje nekega izziva, s čimer združimo pester nabor znanja, izkušenj, talentov in idej ter dosežemo dolgoročno korist za celotno skupnost. V ospredju je torej ideja, da lahko kolektivna inteligenca doseže več kot individualna. Fenomen, ki največkrat poteka preko spleta, v slovenskem jeziku opisujemo z besednimi zvezami: množično zunanje izvajanje, moč oz. znanje množic, množicanje, in podobno. Najbolj znani primeri crowdsourcinga so Wikipedia, iStockphoto, Linux in Threadless. O crowdsourcingu so spregovorili: – Eva Matjaž (Kreativni center Poligon); – Tanja Aitamurto (Brown Inštitut za medijske inovacije na Univerzi Stanford); – Darka Podmenik (Inštitut za razvojne in strateške analize (IRSA)); – Anže Kokot (Zavod ZMAG); – Marina Markežič (Zavod ZMAG); – Matija Milkovič Biloslav (start-up produkt SWICH, Zavod ZMAG); – Ana Kandare (Zavod Radio Študent). Oddaja Crowdsourcing je del cikla video oddaj na temo informacijske družbe, s katerimi želimo v Mreži NVO – VID na razumljiv in zanimiv način informirati, ozaveščati javnost o aktualnih izzivih in problemih na področju informacijske družbe, ki so neposredno povezani z vsakdanjim življenjem ljudi.
Ni komentarjev:
Objavite komentar